Balsam Do Ciała Ceny: 1-10 zł

Krem brązujący relaksujący SOPOT marki Ziaja

01:46Katarzyna Anna


Kupiłam niedawno trzy dość popularne i łatwo dostępne kremy Ziaji, ot tak w celu porównania. Na celowniku tym razem brązujący krem do twarzy (i ciała) z linii SOPOT.
Krem jest zapakowane w pudełko, więc pomyślałam że ma inny słoiczek niż pozostałe oferowane same, ale okazało się że to nadal ten sam rodzaj, najwyraźniej pudełko ma podnieść jego atrakcyjność.  Krem ma standardowe 50lm plastikowy pojemniczek, wypełniony po brzegi kremem. Cena 7 zł, atrakcyjna jak najbardziej jest więc postanowiłam spróbować. Od razu pomyślałam czy czymkolwiek różni się ten krem od samoopalacza. Obawy nieco znikły kiedy okazało się że krem nie pachnie jak typowy samoopalacz i nie jest tłusty jak Masło Kakaowe tej samej firmy.  Produkt jest jasno beżowy, w zapachu ma chyba jakąś owocową nutę, konsystencja jest lekka, nieklejąca. Po czasie zapach staje się nieco mniej przyjemny, taki bardzo zwykły, już trochę bardziej przypominający samoopalacze.

Nałożyłam, na twarz cienką warstwę, kilka godzin później ku mojemu zdziwieniu skóra lekko zmieniła odcień (widać porównując z nieposmarowaną skórą) - pierwszy raz oczywiście nie umyłam dokładnie rąk więc miałam nieco podkolorowaną skórę dłoni.  W sumie nałożyłam go kilkanaście razy i mimo że mam jasną karnację nie było problemów (Robię regularnie peelingi i krem nakładam bardzo cienką warstwą bardzo dokładnie).

Dla mnie jak najbardziej na plus, mimo że czytałam liczne negatywne opinie. Byłam przygotowana na samoopalacz i nim był ale delikatniej działa - na plus.
Co oznacza "relaksujący" - tego nie udało się sprawdzić;P


PLUSY:
- Tani i łatwo dostępny
- Pozwala się łatwo rozprowadzić

MINUSY:
- Zapach


Skład: aqua, caprylic/capric triglyceride, glycerin, isopropyl mirystate, cetyl alcohol, glyceryl stearate, PEG-100 stearate, dihydroxyacetone, amber (succinum) extract, juglandis regia, dimethicone, panthenol, tocopheryl acetate, parfum, benzyl alcohol, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone
Cena: 7,00 zł / 50 ml 
Producent: Ziaja














You Might Also Like

10 komentarze

  1. Bardzo lubię kosmetyki Ziaja a najbardziej serię kakaową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go ale w starej wersji,
    za tą cenę był ok, a zapach standardowy dla samoopalaczy.
    nic przyjemnego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała seria sopot jest rewelacyjna!
    zarówno bursztynowa jak i ta morska. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham!
    Naprawdę wielki ukłon w strone firmy Ziaja! - Tanie, ładnie pachnące, Polskie i rewelacyjne w działaniu.
    Będę tu zaglądać częsciejm dodaje do obserwowanych i pozdrawiam! :)
    Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mam przekonania do tego typu kremów .

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go używam zawsze wiosną latem bo nie lubię się opalać. I to jest mój faworyt w dziedzinie "opalającej|".

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie jestem na etapie próbowania tego kremu, zobaczymy... narazie po dwóch dniach żadnych efektów nie widze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że w moim przypadku jest kwestia koloru skóry ważna, mam bardzo jasną - na której jakikolwiek inny odcień jest od razu widoczny;-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania;-)

Formularz kontaktowy