F&F Makijaż

Róż w kremie od F&F

23:17Katarzyna Anna



Wielki powrót na bloga po chyba już dwumiesięcznej nieobecności. Nie dość że dopiero powoli kończy się okres wesel, to dodatkowo pracuję (nadal) nad pisaniem pracy magisterskiej wraz z dyplomem artystycznym. O ile kosmetyki są cały czas używane, fotografowane, są tworzone jakieś tam opinie o nich - to już czasu na publikacje mało, być może wyjściem jest pisanie jednego postu dziennie w celu powolnego nadganiania zaległości?;-) Zobaczymy.

Kolejny produkt z serii które nabyłam jeszcze w wakacje na wyprzedażach, czyli róż w kremie od F&F, w Polsce dostępne w Tesco. O ile pamięć mnie nie myli to cena stała produktu ok 25 zł. Oczywiście nadal kosmetyki F&F są uważane za "jakieś tam mazidła z sieciówki" - cóż, wszędzie indziej można spotkać po prostu sklepy tej marki jako indywidualne firmy a u nas zawsze wraz z popularnym dyskontem, może dlatego dość sceptycznie (i ja) podchodziłam do tych rzeczy. Wracając - jedno wielkie wow!


Po pierwsze - wygląd opakowania na spory plus, minimalizm - mat & lakier na papierowym opakowaniu z zaznaczonym konturem samego kosmetyku - bardzo lubię taki prosty styl. (Na końcu kilka innych produktów)
Po drugie - Jakość samej zawartości, bardzo kremowa konsystencja, zbita, gładka. Bardzo równomiernie się  rozprowadza, nie robi smug, szybko można nałożyć i stopić z skórą.
Po trzecie - kolor - bardzo uniwersalny - i o ile w opakowaniu wydaje się bardzo mocny, przerysowany to na skórze w dziennym świetle przypomina mi odcień różu w kremie Kryolanu dahlia. Nic tylko używać. Pozdrawiam!









You Might Also Like

19 komentarze

  1. ja mam klasyczną wersję, w kamieniu w przepięknym łososiowym kolorze. Wszystko na plus, chociaż mógłby być troszkę trwalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten produkt, czekam na zdjęcia jak spisuje się na twarzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :))
    mój blog obchodzi właśnie swoje 1-wsze urodzinki i tej okazji zorganizowałam Konkurs :) jeszcze trwa :) byłoby mi miło gdybyś zajrzała :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go ale nie byłam z niego zadowolona ..
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam produkty z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki. No cóż, może kiedyś je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że mają kolorówkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Zapraszam do udziału w zabawie Libster Blog Award. Szczegóły http://forbeautyritarota.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, ale kto wie, czy się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze sobie je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja w sumie jeszcze nie próbowałam kosmetyków tej marki. :)
    p.s.Fajny blog, będę zaglądać :)
    sama też zapraszam do siebie, może się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny! Bardzo mi się podoba, szukam go i kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorek, będę go szukała u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba. :) Trzeba będzie się w taki zaopatrzyć. ;) Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolor:) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania;-)

Popular Posts

Formularz kontaktowy